dijous, 24 de gener del 2013

COMUNICAT J. TORRAMADÉ 23-1-13

COMUNICAT No m’és fàcil, avui, expressar per escrit tot el que vull dir. Però avui, més que compartir la indignació que sento, i la injustícia que pateixo, vull protegir la meva família, la institució de la Diputació de Girona, els meus amics i companys, i el meu partit. És per aquest motiu, i per tal d’evitar afectar la imatge d'una institució que tinc en gran estima, amb una llarga història al servei dels municipis gironins, que he pres la decisió de renunciar a la Presidència de la Diputació de Girona. Ho he fet perquè és evident que la situació no pot seguir així indefinidament. Sóc una persona acostumada a fer i treballar, a crear, a construir, a donar respostes efectives... i no a deixar que passi el temps sense poder actuar. A més, el que és important és que les institucions puguin desenvolupar les seves funcions en qualsevol cas -independentment de les circumstàncies- amb la màxima normalitat, i els seus representants hem de poder ser útils per aconseguir-ho. També sóc conscient que en una institució on no hi ha elecció directe, és bàsica la confiança i el suport dels companys que t'han escollit per al càrrec de president. Durant les darreres setmanes he viscut una lamentable i estranya situació. Hi ha hagut persones i mitjans disposats a fer molt mal a la meva reputació i la meva imatge, tractant d'afectar la meva família, al meu entorn d’amics i col·laboradors, al meu partit, i sobretot a la institució que he tingut l'honor de presidir fins ara, la Diputació de Girona. Vull deixar molt clar que no tinc, en absolut, cap mena de responsabilitat, ni civil, ni penal, ni política, en cap de les falses acusacions que directament o de forma indirecta s’han fet contra la meva persona. No tinc res a amagar, i no tinc res del que avergonyir-me. Ben al contrari, avui em sento absolutament orgullós d’haver actuat, sempre i en tot moment, en interès dels municipis de Girona. Si avui renuncio a la Presidència de la Diputació és perquè no estic disposat a continuar observant, com s’utilitza la meva persona per a fer mal a la institució, al partit, als meus amics i companys, i sobretot a la meva família. És inconcebible que persones relacionades amb la pròpia Diputació, li hagin volgut fer tan de mal atacant-me a mi de forma injusta. Que quedi molt clar, el problema de la Diputació no sóc jo! No ho he estat en cap moment... Estic absolutament convençut que ben aviat es resoldran i aclariran favorablement totes les acusacions falsament efectuades contra mi, i llavors tots els que les han fet, s’hauran de disculpar, i tots els mitjans ho hauran d’aclarir. Com comprendreu faig expressa reserva d’accions legals per actuar contra tots aquells que s’han dedicat a difamar sense proves, sense fets. M’aparto, doncs, de la Presidència, amb la voluntat de protegir una institució que estimo i aprecio, i per la qual he treballat molt. Desitjo tota la sort i tot l’encert al nou President, que comptarà, sempre, amb el meu suport i respecte. Ben atentament, Jaume Torramadé i Ribas

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada